niedziela, 20 stycznia 2013

Wyzwanie #8

Witajcie dziś mam okazję zaprosić  Was do wzięcia udziału w  #8 już  wyzwaniu. Tematem przewodnim będzie mapka.
Wymagania:
- mapka – trzymajcie  się schematu  mapki, dodatki pozostawiam Waszej inwencji twórczej,
- stempelek - nie ważne czy gumowy, akrylowy czy digi ważne aby był to stempelek. Technika  kolorowania dowolna.
- jeden produkt, którego użyjecie w pracy będzie zakupiony w Naszym e-sklepie CraftyMoly
- praca ma być nowa i nie publikowana przed pojawieniem się tego wyzwania,
- można zgłosić tylko 1 pracę,
Przygotowałam dla Was karteczkę już w klimacie walentynkowym. W karteczce wykorzystałam piękny papier Namietność.
Pojawiają się również śliczne Tekturki naroznikowe floral które pokryłam grubą warstwą złotego pudru. Uzupełnieniem karteczki stał się stempel Jesteś moim życiem.


Kasia    przygotowała dla Was karteczkę z wykorzystaniem papieru Pragnienie
 
Do wygrania jest bon 20 zł na zakupy w sklepie CraftyMoly.

* nie obejmuje kosztów przesyłki

Zabawa trwa od 20  do 31 stycznia włącznie.

Wystarczy do INKlinkz dodać swoje imię wraz z linkiem do pracy i czekać na losowanie!

Powodzenia!
Podlinkujcie proszę swoje zgłoszenia :







3 komentarze:

  1. Śliczne prace :) Szkoda, że nie mogę wziąć udziału bo ciekawie się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że udało mi się spełnić wszystkie wymagania.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udało ! kartka jest super - życzę powodzenia w losowaniu !

      Usuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)